عشق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





امینم بیشتر از اون چیزی که فکر کنی دوست دارم

 


 

ای عشق اول و آخر من عاشقانه دوستت دارم

 

 



میخواهم چشمم را به چشمهای عاشقت بدوزم و

 

 

با تمام وجودم بگم دوستت دارم

 

 


میخواهم گرمای آرامش بخش آغوشت را حس کنم

 



میخواهم با یکی شدن لبهایمان به ساحل آرامش برسم

 

 



قسم به شکوه شب و شکوه مهتاب قلبم

 

 

لبریز از عشق تو است

 

 


ای بهترینم قلبم را آشیانه تو میکنم برای

 

 

همیشه من دنیا را در چشمان تو دیدم

 

 


تو تنهاترین آرامش منی عزیزم

 

 

ستاره را مهمان قلب مهربان تو میکنم

 

 


تو فصل بهار را تو قلب من آوردی  ای عشق من

 

 

تو تک ترین فصل زیبای منی

 

 


ای عزیزترینم سرگذشتم را در وجود تو دیدم

 

 

تو اولین و آخرین معبود منی

 

 


من به تو دل بستم فقط تو رو می پرستم

 

 

با تو شبم مهتابی است

 

 


تاقچه خانه دل من همیشه از

 

 

گلهای عشق تو پر است

 

 


عزیزم در عمق قلبم آتشی است قلبم لبریز از عشق تو است

 



بدان تو را


بی پایان دوست دارم وهمواره در کنارت خواهم ماند....

 

امینم.بهترینم به عشق تمام این عشق ها دوستت دارم



نظرات شما عزیزان:

mohammad
ساعت15:59---24 مرداد 1391
سلام وبت خیلی عالیه حرف نداره اگه ممکنه یه سرم به وب من بزن و ثبت نام کن وبلاگتم خیلی عالیه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط آرسا در 15:25 | |